lördag 4 maj 2013

En trädgårdsmästare är på gång!

Inte alltid man får så mycket gjort när man har barnbarnet på besök, men jag tror nog allt att det kan bli en liten trädgårdsmästare av henne :) hon känner så fint på gjorden som om de vore guld :) är med o kollar hur man gör, vill hjälpa till att kratta och köra skottkärran :) 

Ja Lillis är ju oxå gärna med och kollar på vad vi gör :) här om dagen när hon va här så grävde jag ner några löka och lite senare på kvällen när jag gick en runda i trädgården så såg jag att lillis hade grävt upp mina lökar :) hihi man kan inte annat än att le åt den lille voven :)

1 kommentar:

ulla laiho sa...

Barnbarn engagerar alltid - det är en hjärteangelägenhet. Självklart att man släpper allt annat.

Så rättvist att Kai får ett garage när du får ett växthus. Så spännande att få se din dröm växa fram.